Problémy s Freesat kartou na vašem  VLASTNÍM PŘIJÍMAČI

Pokud máte jen kartu od freeSATu ve svém zařízení a na některých programech vám jde jen zvuk (Prima Love, Markíza International, CS Mini), bohužel patříte k těm, kteří mají již zastaralé zařízení (satelitní přijímače), které nepodporují nový formát Mpeg-4, nebo-li DVB-S2.
Pokud i nadále chcete využívat celou nabídku na kartě freeSAT, je potřeba si zakoupit přijímač nový a pak nezapomenout kartu s tímto zařízením spárovat na telefonu 222 999 900 nebo přes svůj účet MOJE FREESAT.:
https://login.cz.freesattv.tv/signIn

 

Výměna Freesat přijímačů

Pokud se Vám při výměně boxu zobrazí "předplatné karty vypršelo", volejte na +420 222 999 900 volba 2 a poté volba 3. Stačí po telefonu aktualizovat přijímač.

V nadcházejícím období provede satelitní televize freeSAT změnu kódování TV služby z formátu MPEG-2 na formát MPEG-4, což je nový digitální standard. 

Tato změna se týká smartkaret  a satelitních přijímačů, proto bude potřebné vyměnit přijímač a případně smart kartu u klientů, jejichž přijímače nejsou kompatibilní s kódováním MPEG-4.

freeSAT postupně zasílá informace zákazníkům, kterých se tato výměna týká.  Postup se může lišit podle toho, jakou nabídku  zákaník využívá.

Proto doporučujeme zákazníkům, aby v následujících týdnech sledovali doručenou poštu a pokud již obdrželi informační dopis, důkladně si ho přečetli.

Další informace o této změně najdete v sekci Otázky a odpovědi na naší webové stránce.

Náš zákaznický servis je Vám k dispozici 7 dní v týdnu,  kontaktujte nás na čísle 222 999 900,  pokud potřebujete více informací.

Kontakt

Infolinka FreeSAT

+420 848 999 999
+420 778 527 899

© 2013 - 2018 Všechna práva vyhrazena.