Otázky ohledně změny  satelitního operátora:
- příjezd našeho technika k zákazníkovi po celé ČR
    - nastavení Vaší paraboly na naši družici Thor 5,6
    - naladění Vašeho stávajícího přijímače - zprovoznění až dvou karet na Vašich přijímačích - za to vše zaplatíte technikovi  až po zprovoznění služby na 1 nebo 2 televize jen  400,-  (dříve 749,- satelitní dotace pro Vás je 349,-)

Více zde: https://www.satelitnizpravodaj.cz/vyber-karet/mam-vlastni-satelitni-vybaveni/
Na kolika televizorech maximálně mohu satelitní vysílání  sledovat?
V případě, že máte své satelitní vybavení lze nastavit službu až na 8 tv. V druhé variantě, kdy Vám veškeré satelitní vybavení poskytne operátor ke službě, lze nastavit maximálně 4 tv na jednu parabolu.
 

Jak je to s oznámeným přechodem na DVB-T 2 ? - výměna se bude týkat jen těch uživatelů kteří nyní chytají tv vysílání na anténu, ti si budou muset pořídít set-top box nebo novou televizi. Uživatelé kteří budou mít v době přechodu na DVB-T 2 satelitní vysílání změnu nepoznají, jich se výměna týkat nebude.

Vlastním nyní satelitní přijímač a parabolu, které jsme si kupoval, mohu je použít i pro FreeSAT?  Ano, můžete použít parabolu i Váš přijímač, jen se vymění karty v přijímači, naladí se a vy se koukáte. Je to jako když si v telefonu vyměníte kartu od jiného operátora, tak je to jednoduché. Pokud nemáte parabolu natočenou na Thor 6 je nutné ji pootočit a naladit - to normální člověk nezvládne, proto zprovozňujeme karty pomocí našich techniků, kteří - příjedou k zákazníkovi po celé ČR a nastaví Vaší parabolu na naši družici Thor 5,6, naladí Váš stávající přijímač- za to vše zaplatíte technikovi  až po zprovoznění služby na 1 nebo 2 televize jen 300,-kč -je (dříve to bylo 749,- satelitní dotace pro Vás je 449,-)

A co když mi technik službu nezprovozní? Pokud  u Vás službu nezprovozní, což se občas stává, většinou z nějakých technických důvodů že nejde pootočit parabola potřebným směrem, technik  odjíždí a vy nic neplatíte.

Vlastním novou TV, mohu přijímat vysílání bez satelitního přijímače? Ano, ale Vaše TV musí mít satelitní tuner DVB-S/2. Zakoupením dekódovacího CI modulu můžete používat dekódovací karty přímo v TV bez nutnosti použití set-top boxu. Dále je nutné vlastnit parabolu a rozvody, pokud ji nemáte můžete mít od nás i s prací technika.

    - nastavení Vaší paraboly na naši družici Thor 5,6
    - naladění Vašeho stávajícího přijímače - zprovoznění až dvou karet na Vašich přijímačích - za to vše zaplatíte technikovi  až po zprovoznění služby na 1 nebo 2 televize jen  400,-  (dříve 749,- satelitní dotace pro Vás je 349,-)

Více zde: https://www.satelitnizpravodaj.cz/vyber-karet/mam-vlastni-satelitni-vybaveni/
- příjezd našeho technika k zákazníkovi po celé ČR
    - nastavení Vaší paraboly na naši družici Thor 5,6
    - naladění Vašeho stávajícího přijímače - zprovoznění až dvou karet na Vašich přijímačích - za to vše zaplatíte technikovi  až po zprovoznění služby na 1 nebo 2 televize jen  400,-  (dříve 749,- satelitní dotace pro Vás je 349,-)

Více zde: https://www.satelitnizpravodaj.cz/vyber-karet/mam-vlastni-satelitni-vybaveni/
- příjezd našeho technika k zákazníkovi po celé ČR
    - nastavení Vaší paraboly na naši družici Thor 5,6
    - naladění Vašeho stávajícího přijímače - zprovoznění až dvou karet na Vašich přijímačích - za to vše zaplatíte technikovi  až po zprovoznění služby na 1 nebo 2 televize jen  400,-  (dříve 749,- satelitní dotace pro Vás je 349,-)

Více zde: https://www.satelitnizpravodaj.cz/vyber-karet/mam-vlastni-satelitni-vybaveni/
Mám u  stávajícího satelitního poskytovatele  smlouvu, mohu odejít?
Ano máte smlouvu, ale jen s měsíční výpovědní lhůtou, čili podáte písemně výpověď a po měsíci Vám služba skončí.

Platím si "servisní poplatek" nebo balíček, mohu odejít?
Smlouvu nemáte, jen předplacený kredit který když "prokoukáte" a dále nepředplatíte, Váš vztah končí, můžete si do svého set-top boxu vložit karty od jiného operátora.
Je to jako když si do svého telefonu dáte sim kartu od jiného operátora.
 
Nyní  mám dvě TV ale mám jen základních cca 30 programů a chtěl bych mít bohatý výběr programů na obou kartách za přijatelné peníze .
Na dvě televize je dnes nejvýhodnější služba FreeSAT, pro nové zákazníky je druhá karta do rodiny jen za 49,-.
Celkově zákazníka vyjdou 2 karty s 100 programy na 199,- měsíčně : https://www.freesat-tv.info/vyber-karet/mam-vlastni-satelitni-vybaveni/
 
Dá se služba pozastavit když ji máme  třeba na chalupě kam přes zimu nejezdíme ?
Ano, existují takzvané satelitní prázdniny, které spočívají v tom že se karta (nebo karty) na tři měsíce pozastaví a vy za ně nic neplatíte, po této době jsou opět aktivní.  Je potřeba aby v před pozastavením nebyl na Vašem účtu dluh a prázdniny jsou možné jednou za 12 měsíců.

Uvažuji o pořízení satelitu místo stávající antény, ale nejsem si jistý zda to bude v mé lokalitě funfovat.
Sigál je na 100% území republiky, a jediné co je potřeba je to aby z místa kde bude parabola byl výhled na oblohu směrem na jihozápad. S ostatním si už poradí technik na místě. Samozřejmostí je bezplatná obhlídka  v případě nejasností ohledně signálu (stínící stromy, budovy, atd.).
 
Uvažuji o pořízení satelitu, satelitní vybavení nevlastním, jakou variantu si mám vybrat?
Pokud satelitní vybavení nevlastníte, je pro Vás vhodná varianta služby freeSAT medium HD s přijímačem, tedy se satelitním vybavením, který dostanete po dobu užívání služby zapůjčený, parabolu pokud ji nemáte můžete mít od nás v rámci "SATELITNÍ DOTACE" za pouhých 300,- i s prací technika.

Chtěl bych například jen přes zimu sledovat HBO, je to možné ?

Balíček HBO je možné zakoupit u většiny poskytovatelů jako rozšiřující službu, výhodně vychází u karet FreeSAT, kde máte hned 2 výhody:
- pokud máte na sebe více karet, máte balíček automaticky na všech kartách které máte na vaše jméno vedené !  (klidně až na 4 kartách pokud je máte na sebe vedené)
- pokud si balíček pořídíte, vybíráte si i na jak dlouhou dobu (nemusíte celý rok, můžete klidně přes jen zimu)
 
Nedávno se v televizi objevila reklama "přejděte na FreeSAT", jak to provést ?
Jednoduše zadejte svojí adresu (ideálně zde : https://www.freesat-tv.info/kontakt ) napište email info@freesat-tv.info nebo  zavolejte infolinku 848 999 999 nebo  778 527 899 a po nezávazném prověření zda je na vaší adrese signál či něco nebrání družici k výhledu jihozápadním směrem, Vám přijede technik karty naladit na Vašich přijímačích.

Změní se pro mě něco ?
Prakticky změnu nepoznáte, jen Vám bude chodit faktura s jiným logem, ale rozšíří se Vám nabídka programů.

Kontakt

Infolinka FreeSAT

+420 848 999 999
+420 778 527 899

© 2013 - 2018 Všechna práva vyhrazena.